середу, 2 жовтня 2013 р.

Моя Батьківщино, я чую твій голос.

23.08.2013р.  літературно-музичний вечір

                     Зацвітає калина,
Зеленіє ліщина,
Степом котиться
Диво-луна.
Це моя УКАЇНА,
Це моя Батьківщина,
Що,як тато і мама,- одна
А.Комінчук.



 
 
На світі є багато чудових країв за далекими морями, за синіми океанами. Але для кожного з нас немає ріднішої за Батьківщину. Україна- це повноводні широкі ріки,голубоокі озера, пишні вишневі сади, калинові гаї, колосисті ниви, різнобарвні луки, безмежні поля, солов'їні співи, журавлині клини. Україна- це білі хати, лани золотої пшениці, медові та молочні ріки. Україна - це розкішний вінок із рути та барвінку.
Україна - це наша земля,наша країна з багатовіковою історією,мальовничою природою,чарівною піснею і мудрими співучими людьми.

"Нема життя без України, бо Україна - це доля, яка випадає раз на віку, бо Україна - це Мати, яку не вибирають, як і долю, бо Україна - це пісня, яка вічна на цій землі." Я. Гоян.


Немає коментарів:

Дописати коментар